Saturday, January 2, 2016

tempahan jahitan tudung

Assalamualaikum....
Alhamdulillah, diberi kesempatan untuk memulakan hari dan tahun 2016 ini dengan barakah dariNya.. dah lama rasanya tak update blog, dah saya nak kembangkan lagi perniagaan online saya dengan mengambil tempahan jahitan tudung pula..
sebelum ini, fokus saya hanyalah tertumpu kepada jualan tudung custom made secara pukal dan runcit. Oleh kerana saya telah membeli mesin jahit industri, sayang rasanya jika tak digunakan sepenuhnya.. Berkat hasil pembelajaran serta masa yang dah diberikan selama hampir 2 tahun untuk mempelajari teknik-teknik dan kemahiran menjahit tudung, dengan ini saya telahpun mengambil tempahan jahitan tudung secara pukal serta runcit.
terdapat dua jenis jahitan yang saya ambil iaitu jahit tepi halus serta kelim baby seam..  di sini saya tunjukkan contoh jahitan bagi pelanggan-pelanggan saya sebelum ini.. Alhamdulillah, feedback dari mereka keseluruhannya positif.
Jika berminat untuk menghantar kain, boleh contact saya ke 013 9435992 untuk appointment ye.

No comments: